Reméljük SEGÍTSÉGÉRE lesznek az alábbi,

Gyakran ismételt kérdések

Számunkra fontos a saját és ügyfelünk ideje, ezért igyekeztünk össze írni a fontosabbakat.

Minden általunk végzett munkáról állítunk ki számlát, ha kéri az ügyfél, ha nem. Ez nem olyan dolog, ami befolyásolná az árakat :)

Tisztában vagyunk vele, hogy vannak minimál igényű Emberek.
De ettől függetlenül még mindig egy olyan szakmáról beszélünk, amin életek és komoly anyagi javak múlnak. Tehát Mi minden esetben betartjuk a szabványokat és az előírásokat, kerüljön amibe kerül, mivel csak ebben az esetben tudjuk garantálni a minőséget és az értéket.

Amennyiben 1-1 tétel a szóban forgó munka, úgy igen, tudunk.
Amikor pedig összetettebb munkáról van szó, vagy egy lakás/ház részben vagy egészében történő felújításáról, úgy nem.
Egy reális és pontos ajánlathoz mindenképp helyszíni felmérés, azt követően pedig az íróasztalnál eltöltött órákra lesz szükségünk. Cserébe nem fogja hallani tőlünk akár többször is, hogy;
„Hát az van, hogy elfogyott a pénz és nem lehet kihozni ennyiből a projektet”

Alapvetően nem. Viszont vannak kivételes, indokolt esetek, amikor egyedi árazással megoldható, ha valóban sok múlik azon, hogy elhárításra kerüljön a probléma. ( Lásd; Nem vennénk a lelkünkre ha valaki áram nélkül ünnepelné a karácsonyi ünnepeket.)

Aki alkudozni szeretne, annak tudom ajánlani a piacot.
Évekig tanuljuk a szakmát az oktatásban és az életben is, folyamatos továbbképzésekre kell járjunk. Fenn kell tartsunk egy összetett vállalkozást minden szellemei és materiális velejárójával.
Szóval tiszteljük meg egymást, becsüljük meg egymást :)

Az nagyban függ a munka jellegétől. Kisebb, maximálisan átlátható munkafolyamatok esetében mindig tudjuk tartani a vállalásokat.
Abban az esetben viszont, mikor összetett, nagyobb volumenű munkákról beszélünk már előfordulhatnak váratlan felfedezések az épületben vagy a korábbi villanyszerelésben, amikkel nem kalkulálunk. Ezekkel a felmerülésük pillanatában szembesülünk Mi is, váratlan probléma, ami nem látszott a felméréskor és normális esetben semmi keresni valója se lenne ott, úgy erről azonnal értesítjük a megrendelőt és átbeszéljük a velejáró többlet időt és költséget, hogy eldönthesse kéri-e javítását, korrigálását.

Illetve gyakori eset az is, hogy az ügyfél módosít menet közben, ezzel nincs semmi gond. Azért vagyunk, hogy elvégezzük a munkát. Abban az esetben viszont, ha már csak akkor közli velünk a szóban forgó módosítást, mikor az előzőleg megbeszélt igényeket már megvalósítottuk, úgy az annyival tolja ki a munka befejezéséhez szükséges időt és költségeket, amilyen a módosítás mértéke.

Amennyiben viszont, minden a megbeszéltek alapján zajlik a tervek szerint, akkor nagyobb és kisebb munkák esetében is tartjuk a számokat.

A helyszínen készpénzzel a munka végeztével (Hamarosan mobillal is, azonnal kiírjuk, amint elérhető ez az opció is).

Valamint a kiállított számla alapján banki utalással a kiállítástól számított maximum 8 napon belül.

Folyamatában is, illetve minden nap végeztével összetakarítunk magunk után. Nem hagyunk mocskot, mi is szeretjük a rendet és a tisztaságot.
A keletkezett törmeléket, hulladékot zsákokba tesszük, viszont ennek az elszállításáról és a velejáró költségről már az ügyfélnek kell gondoskodni, Mi sajnos nem tudjuk magunkkal vinni, az autó velünk és a szerszámokkal van tele :)

Az általunk végzett munkára igen, de csakis arra.
Nem a Mi munkavégzésünkkel összeegyeztethető hibák, problémákért nem vállalunk és ezek kijavításáról tudunk adni árajánlatot, amennyiben szeretné.
Az elektromos berendezések meghibásodásáért a gyártó a felelős, így az ilyen hibákból eredő problémák, vagy nem megfelelő használatból eredő hibák javításai nem tartoznak a garanciális munkáinkhoz. Ezért ezeket hibaelhárítási órabérben tudjuk fixálni, cserélni.
Mi szakszerűen, rendeltetésnek megfelelően szerelünk be mindent, a gyártói előírásoknak és magyar szabványoknak megfelelően.

Addig, amíg más, rajtunk (Vállalkozásunkon) kívül álló élőlény vagy elemi kár nem befolyásolja a munkánk végeredményét. Tehát olyan körülmények, amik nem a kivitelező mulasztása révén jött létre.
Valamint, FONTOS! A villanyszerelésre is vonatkozik, mint sok más dologra, a karbantartás. Az elvégzett munka jellegétől függően bizonyos időközönként karbantartást, felülvizsgálatot kell végrehajtani a hálózaton ahhoz, hogy garantálható legyen a hosszú, zavartalan és hibamentes működés. Az ehhez szükséges karbantartási időről a munka végeztével átadott dokumentációkban és szóban is értesítjük a megrendelőt.
Amennyiben ezek az időközi karbantartások és felülvizsgálatok megtörténnek, úgy az általunk végzett munkára ÉLETRE SZÓLÓ garancia vonatkozik. Ha nincs karbantartva/felül vizsgálva a javasolt idő intervallumon belül, úgy azt követően már nem tudunk rá garanciát vállalni, ahogy más se teszi.

( Mert ugye, ha tönkre menne valakinek az autója, de soha nem járt vele szervizben az elmúlt pár évben mióta megvette, nem érné meglepetés, ha a márkaszerviz elutasítja a garanciális igényeket.
Nem igaz? )

Sok dologgal szembesültünk már, illetve Nekünk is jó a képzelő erőnk :) Ezért bármilyen abszurd ötlete is legyen, mi megvalósítjuk, amennyiben nem ütközik előírásba/rendeletbe, vagy valamelyik MSZ szabványba az ötlete.

Igen, vállalunk. Azt viszont érdemes tudni, hogy betonba vésni utólag elektromos dolgokat (vagy bármi mást) TILOS.
Igy a falon kívüli munkavégzés lehetséges.
Ha meglátná egy statikus, hogy be vannak vésve a szerelvények és a védőcsövek, a szívéhez nyúlna rögtön.
De ha talál egyet, aki hivatalos papírban pontosan leírja, hol és mi változhat, rajtunk nem fog múlni. Adunk árajánlatot arra is.

Biztos van, aki „Jóvan az úgy…” megoldja vaktában is… De azok nem Mi vagyunk :) Tőlünk csak szakszerű és előírásoknak megfelelő munkát várhatnak.

Villanyóra és mérőhely szabványosítás, teljesítménybővítés esetén az ügymenet a következő;

A szolgáltató miután megküldte a műszaki gazdasági tájékoztatót arról, mik az igényei, elvárásai, mit enged meg, vagy nem.
Mi rövidesen elvégezzük a munkát és készre jelentsük azt.
Onnantól kezdve, hogy ellett végezve a munka és le van jelentve készre, a szolgáltató malomkövein múlik a dolog.

Ez normális esetben párnap, 1-2 hét, de sajnos találkoztunk már olyan esettel is, hogy hónapok kellettek ahhoz, hogy a szolgáltató méltóztassa zárni az ügymenetet.
Sokan gondolják azt, hogy biztos Mi töketlenkedünk és hívogatnak megállás nélkül, de sajnos nem. A szolgáltató fülét kell rágni onnantól, hogy elkészült a mérőhely.

Ez függ a munka nagyságától, illetve, hogy mennyire előre van megírva a határidőnaplónk. Kisebb munkákat többnyire betudunk szúrni egy-egy projekt közzé.
Viszont több napos munkák esetében, hacsak valaki nem módosítja a munkakezdés idejét és szabadul fel egy hely, bizony várni kell.

Egyeseknek furcsa lehet, amit most leírok, de olykor előfordul, hogy elmegy az áram és rögtön a legrosszabbra gondolunk.
Sokszor volt már, hogy kihívtak minket ilyen jellegű problémával és csak annyi dolgom volt, hogy vissza kapcsoljam a villanyóra kismegszakítóját :) vagy az életvédelmi relét.
Áramszünet esetén minden kismegszakítót nézzenek meg és az életvédelmi relét is (Fi relé, ÁVK stb..) mielőtt Minket hívnak.

Mindig körültekintően felmérjük a munkát és adunk róla árajánlatot, amit pontosan kiszámolunk személyre szabottan, de ha rejtett hiba/probléma merül fel, akkor azonnal értesítjük a szükséges beavatkozás jellegéről és költségéről.
Ezt követően eltudja mindenki dönteni mit szeretne és hogyan.
Olyan nem lesz, hogy na kész a munka, majd közöljük, hogy akkor ennyivel lett több a végére.